HTML

Irónikus

Ki sem találnád: az élet irónikus helyzeteiről

Friss topikok

  • csacsogo: Már várjuk a friss írásodat. :) (2009.10.30. 22:08) Üdv!
  • csacsogo: Én erre csak annyit írok, hogy ahol én voltam... 3 napot... Ugyan szolgálat ügyben volt a dolog, d... (2009.10.25. 21:45) Martfűi wellness hotel
  • csacsogo: Nálunk is vannak szelektív hulladékgyűjtő konténerek. Már tanulgatják a népek, hogy kell használni... (2009.10.25. 21:40) szelektív

Linkblog

2009.10.25. 21:18 Calvinka (http://ironikus.blog.hu)

Martfűi wellness hotel

Megírtam volna nekik direktbe, de sajnos nem találtam a szobában vendég-elégedettségi kérdőívet, így hát maradt a honlapjukon a bejegyzésem nélkül elég tömjénezős vendégkönyv, nameg a blog:

A hotel tényleg szép és modern. Kár, hogy a fürdőszobában nem lehet megmaradni 1 percnél tovább, mert a törülköző-szárító ontja magából a forróságot. A fürdőrészen katonás fegyelem van, úszósapka nélkül szinte WCre sem lehet menni - kár, hogy véletlenül sem utalnak arra előzőleg, hogy az ember hozzon sapkát magával. Ha a pénztárnál már elfogytak a vásárolható sapkák? Jaaa, akkor majd a családtagok váltásban mennek fürödni. A konyha finom ízeket produkál, csak kár, hogy a kitett ételek hőmérsékletét nem tudják megőrizni, pedig egypár ételmelegítő már biztos nem lenne nagy beruházás. Több napra senki ne tervezzen, hacsaknem megunhatatlanul imádja reggelire a tojásrántotta-virsli kombót, más főételre ugyanis ne számítson. Bár nekem 9:30kor már ez sem, csak a tárolóedényük jutott, pedig a reggeli elvileg 10ig járt volna. Persze a forróvizes edényt sem szabad volt újratölteni 9:30 után... Viszont legalább a teavaj jó meleg volt. Ja, és a bowlingpálya is csak 5 perc (kocsival) a szállodától! Ujjé!

1 komment

Címkék: hotel termál martfű


A bejegyzés trackback címe:

https://ironikus.blog.hu/api/trackback/id/tr541474744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacsogo 2009.10.25. 21:45:05

Én erre csak annyit írok, hogy ahol én voltam... 3 napot... Ugyan szolgálat ügyben volt a dolog, de olyan ágyat kaptam, hogy megmozdulni is alíg mertem, mert el volt szerintem törve középen...
Szóval ha kicsit megmozdultam olyan nyikorgásokat adott ki, hogy visszhangzott a szoba... ha kicsit felültem az ágy vége szépen felemelkedett... majd ha visszafeküdtem olyat döntült, hogy rezegtek a poharak a szemközti tároló szekrényen.
süti beállítások módosítása